I made this widget at MyFlashFetish.com.


Cinta kepada Allah dengan ketaatan . Cinta kepada Rasul dengan keperibadian mulia . Cinta kepada jihad dengan perjuangan . Cinta kepada makhluk dengan mentaati Allah , mencontohi Rasul dalam berperibadi dan sentiasa hidup dengan perjuangan yang pastinya menagih pengorbanan ...

Wednesday, 7 March 2012

Bila Terpandang Wanita....

 
Iman : Ehhh..lawanya tudung dia..tudung labuh pulak..sejuknya hati..ehh..Astaghfirullah! Sekali tu memang hak dan rezeki aku..kali kedua...seterusnya hatta jelingan pertama yang panjang dan penuh perhatian tu memang dah masuk kategori nafsu dan memang ianya salah satu daripada panahan iblis terhadap aku..nauzubillah..

Nafsu : Phewwwwwit! Lawanya pakai tudung..tudung labuh pulak tu..tapi kalau tudung tu singkat sikit mesti lagi lawa..alaaaa,angkat la tudung tu tinggi sikit..buah dada jangan la nak sorok-sorok..anugerah terindah Tuhan tu..ehh! Dah lebih sekali pandang apa salahnya..bukan selalu..alaa,lagipun dia pakai tudung kan..

Bila terserempak WANITA FREE HAIR

Iman : Astaghfirullah! Nasib baik terpandang sipi-sipi je..sudah-sudah..taknak la pandang lama-lama..habis la hafalan aku..entah-entah silap haribulan Al Fatihah pun aku tertukar dengan Qunut..naye aku..

Nafsu : Alaaaa..iman..tengok la..mesti ko nak tahu dia siapa kan? Tengok la kejap..

Iman : Taknak la..Aku pernah dengar sorang Ustaz ni cakap lelaki ni bila dah masuk kubur nanti, bahagian tubuh paling cepat reput adalah bahagian mata..perempuan pulak bahagian paling cepat reput adalah mulut..aku taknak la sebab sorang perempuan FREE HAIR ni mata aku cepat reput..kesian jasad aku..

Nafsu : Suka hati kau la! Yang penting dia nampak kiut tanpa tudung..Come on la beb! Kita hidup di zaman moden..tudung ni jumud..kuno..

Iman : Taubat-taubat! Hukum Allah tak makan dek waktu dan zaman..syuhhh3..sesungguhnya aku takut kepada azab Tuhanku..

Bila terpandang wanita berpakaian SENDAT

Nafsu : Ishhhhh! Lawanya awak! Ehem3..geram saya taw! Fuhhh dia punya curve tu..Curve at the right places! Besarnya dada awak..ni la baru perempuan akhir zaman..berani dan mengikut arus pembangunan dunia..Islam tak menghalang kebebasan kan..laki boleh pakai ketat takkan la wanita nak pakai sendat pun nak marah..kan iman?

Iman : Geram je nak cakap KEPALA OTAK HANG! Tapi sebab aku masih beriman..maka aku cakap Astaghfirullah..Aku memohon ampun kepadaMu Ya Allah..dah la tengok dia..dia bukan hak kita..hak untuk tengok dia tu suami dan yang selayaknya bagi dia..kita Ajnabi bagi dia..memang la Islam ni fleksibel..tapi ada ketetapan yang Islam dah bagi yang memang dah tak boleh diubah lagi..aurat tetap aurat..tak boleh berdalih lagi..laki ni pakai ketat sangat ni hukumnya makruh..perempuan ni HARAM TOTAL..kecuali ada kes darurat..Nafsu, ko tengah darurat ke? Kalau tak sila tempah baju kebal api neraka kalau ko masih berdegil nak tengok..desperate sungguh gamaknya ko ni ye..

Bila nak pilih calon isteri dari ribuan WANITA..

Nafsu : Iman, aku rasa kan yang ni sesuai dengan kita..kita ni dah la miskin, makan megi je pepagi buta camni..ni aku nampak macam kaya sikit..anak Tan Sri ni..alaaa, aku tahu free hair bukan taste ko kan? Tapi nanti-nanti kita bentuk la dia bersama-sama..Yang ni pulak lagi la sesuai..memang la yang pakai sendat ni bukan taste ko kan? Tapi cuba ko bayangkan kalau ko kahwin dengan perempuan tudung labuh..ko ingat dia kurus..bukak je tudung tu yang ko nampak adalah ahli Sumo wanita yang menang peringkat antarabangsa..kesian ko..kalau yang pakai seksi dan sendat ni kita dah nampak bentuk tubuh dia..mengiurkan..kahwin sampai tua pun aku sanggup ni..

Iman : Geram je aku nak kata BENGONG..tapi sebab aku masih berimana..maka aku beristighfar banyak-banyak..aku tak kisah calon isteri aku ni kaya ke miskin ke lawa ke hodoh ke..yang aku fikir adalah agama dan akhlaknya..Nafsu, aku tahu ko bukannya betul sangat kan..bukan selalu aku boleh kawal ko..so bila sampai masanya aku dah tak mampu kawal ko maka aku berharap iman si bini aku tu la yang akan membawa aku kembali semula ke pangkal jalan..aku pun nak la anak-anak aku nanti semua soleh dan solehah..ni aku tengok kawan-kawan kita tu, ada anak yang tak reti baca Fatihah pun ada..habis solat tak sah sampai ke tua..mati masuk neraka camtu ja..kesian beb!

p/s : begini la percakapan antara Nafsu dan Iman lelaki..so kepada wanita-wanita di luar sana..berjaga-jaga dengan lelaki..so nak elak benda-benda tak elok ni, pakai tu tutuplah aurat dengan sempurna..yang dah tutup pun ada lagi laki-laki yang suka imaginekan korang..apatah lagi yang suka pakai sendat..Islam pengamalkan prinsip "Prevention Is Better Than Cure"

Yang dah pakai tudung tu tutup la dada dengan sempurna..tudung tu biar tutup dada..memang la korang tak cakap tapi Zombie Insaf tahu jauh di sudut hati korang, korang nak menunjuk keseksian buah dada korang kan? Jangan
tipu..itulah yang terjadi bila dialog Iman korang lebih lemah daripada dialog Nafsu..cuba slowtalk balik ngan Iman tu..suruh dia KUAT sikit!

No comments:

Post a Comment

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

I made this widget at MyFlashFetish.com.